måndagkväll..

idag har det inte hänt nå mycket eller speciellt..ville bara skriva, har lite tråkigt.

efter att jonatan kom hem från jobbet for vi till stan, vet inte riktigt vad vi tänkte göra där menmen..vi träffade jessica och crille och så slutade det med att vi for med dom och cruisa lite och leta en lampa till husvagnen som tydligen behövs. men det hittade vi inte, men istället hitta vi en tv som jag och jonatan har velat ha länge. och det var ännu rea på den men det blev aldrig av att köpa den om vi nu inte far imån och köper den. är jävligt sugen, men det är ju endå jonatan som mister sina pengar. men igentligen är det bara bra att han lägger pengar på en tv istället för fyllor. :) men vi får ju se imån om det blir en ny tv. det skulle sitta fint ;)

sen efter det skulle j och c fara och käka så jag och jonatan for till hans bror och berättade den stora nyheten. att vi ska flytta! eller det kanske inte ni heller visste, men nu vet ni. vi ska flytta långt åt helvete =) eller okej, det kanske inte är sååå jävla långt, men en bra bit upp. vad skönt det ska bli att komma bort från happis, iallafall ett år. fårse om jag kommer tillbaks till 3.an, att jag bara går 2.an där. men det känns lite nervöst att börja en ny skola, med nya människor. men nog kommer det väl säkert endå gå bra. får man väl hoppas på iallafall ;D hehe

sen for vi iallafall hem och jonatan for någonstans? vet inte vars men och jag sitter bara här vid datorn och funderar på vad man ska göra. orkar ju inte precis gå och sova redan, har börjar bli van att vara vaken hela natten och sova hela dan. :) tihi..

jessica & crille skulle komma och spela partner spelet men dom kom aldrig :/ nåmen vi får väl ta det någon annan dag. och dom ska förresten med till kirunafestivalen, fan vad skojj det ska bli! =D längtar somfan..idag har jonatan också ringt och bokat campingsaken så att vi kan fara med husvagn ;d så nästa onsdag, då far vi!

oj det blev ju endå ganska mycket skrivet, fast det inte var planerat =p och nu hörde jag jonatan komma in genom dörren, nu blir det väl att börja kolla one three hill. och det är fan jävligt bra just nu i serien. så nu ropa på honom och börja kolla! pyss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0