Midsommar :)

halåj..
tänkte skriva redan i natt när jag kom hem men jag klarade det inte ;D

nåmen igår vare bestämt att vi skulle till johns stuga och vara med dom men sen träffa vi crille och markus i hamnen när vi skulle börja åka med båten..så ville dom att vi skulle med till seskis och vara med dom..först for vi till crilles stuga och skulle hämta en bananbåt typ..och då börja det spöregna när vi åkte dit, vi var helt blöta! vi stannade där i stugan ett tag och drack några bärs sen kom claus och petter och så skulle john och angelica komma med dom kom aldrig med dom ;s vet inte varför men sen så åkte vi iallafall mot seskis. och så börja det regna och det var typ storm. massor med vågor och det bara flög vatten på oss..och så var vi helt blöta igen.

sen typ när vi kom till seskis märkte vi att den andra båten som claus, petter och crille var då i..att dom inte var där bakom oss som vi hade trott..men sen kom dom tillslut =) blev nästan rädd att det hade hänt nått. när vi kom till stugan var jessica, linnéa, jonathan, rosanna, harri, amanda..kommer inte ihåg om det var nån mer. så bytte vi fort om och sen hade vi bara kul :p tur att man hade med sig en väska full med kläder =D men väskan hade också blivit jävligt blöt så hälften av kläderna var blöta. det blev inte mycket till basta..jonatan gick först innan någon annan märkte de sen när vi andra skulle basta hade han tydligen redan bastat klart så jag fick gå med claus och petter för det var ingen annan som bastade..så hade vi en liten bastu tävling :d haha jag är inte så klen iaf. sen efter det skulle vi fara ut med båt igen och bara köra runt tror jag..men så sa jonatan att han ville hem, vet inte varför men jag tror att han var så full att det skulle vara skönt att komma hem...så for vi hem och fan det var jävligt skönt! jonatan slockna direkt och jag låg och kolla one three hill hela natten =)
kunde inte sova så länge idag, jonatan blev fort pigg och väckte mig =)

och nu for han med jani till akuten tror jag, jani mådde inte så bra...och idag tror jag att vi bara tar det lungt =)
nu har jag inget mer att skriva =) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0