skolavslutning

japp, idag vare skolavslutning! till hösten börjar jag 2:an och jag tycker allt det här har gått jävligt fort och det är jävligt många som tycker precis som jag! hoppas bara 2:an går lika fort så att man fyller 18 =) det blir först najs då :p hihi

kom lite försent på morgonen också, hade ställt klockan på halv 7. men så hörde jag pappa ropa på morgonen 20 över 7 ;o fatta brottomt jag hade! hoppade fort i duschen, käkade, lockade håret, klädde på mig, sminka mig osv. och sen helt plöstligt så hade jag ingen skjuts så min man fick fort vakna och föra mig.

vi var först i aulan sen gick vi till klassrummen och fick veta betygen, och jag ska inte tala om för er vad jag fick. för dom sög, jag skämms nästan. ;) hehe. men en sak ska ni veta, jag fick inget IG :) det är bra som fan. sen satt jag med ankan på skolan och hängde och jag försökte fixa skjuts hem men hittade ingen :/ så satt bara där och tillslut gick vi till gränsskolan och satt där och kollade i matsalen när 9.orna fick betygen osv. :) och sen hm, jag for hem med bussen. sen ringde jenny om jag ville komma på en fika och klart att jag ville, så jag for dit och fikade (:

och tillsist en kort avslutning.
jag for hem, jonatan kom, vi for till stan, jag hämtade mat + kläder som vi beställt, sen nikkala igen, sen hem till mig, sen till johns garage. blev så trött där i garaget när jag såg på när pojkarna fixade johns bil så jag traskade hem och här är jag. ska börja kolla någon film och sova lite sen kommer väl jonatan nångång får man väl hoppas på :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0