sliten

hejj..

igår var vi till allans stuga och satt där..jonatan drack några bärs och jag bara väntade på att få fara hem =D hehe sen på kvällen kom jessica och dom och då for vi till claus stuga en sväng, men jag kom aldrig så långt. väntade i båten! så vi var inte alls länge där, så for vi tillbaks till allans stuga och så vid 2 tiden fick jag äntligen med jonatan hem! och så följde petter med..och när jag kom hem fick jag en ruski chock! :o men ska vara lite hemlighetsfull och inte säga varför ;) hihiiiii

och idag har vi inte alls gjort mycket, jonatan har vart och jobbat och jag bara degat och sen for vi med fammo till graven och satte lite blommor och gick och hälsa på jonatans mamma. hm, inte något annat har vi gjort idag inte..vi ska fara snart och fiska iallafall med claus å tomas tror jag :)

nu kolla lite one three hill! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0