slitet

fan vad sent jag somnade. kollade one three hill och sen satt jag och spela kort, kunde absolut inte somna men tillslut gjorde jag det typ vid sju tiden. sen kom pappa in på morgonen vid nio och så blev jag helt pigg att jag inte kunde somna om men ögonen var helt slut. så somna jag om och så vakna jag vid ett tiden och då steg vi upp. eller jag gjorde men jonatan låg fortfarande kvar (: sen kom claus med jonatans bil hit för vi lämna den hos john igår och så for vi till johns gård där vars elias, nasso, john och ankan var och så snacka vi osv sen till affärn en sväng..och nu sitter vi här hemma och väntar på mat, vi ska grilla och sen efter det ska vi ut med båt! men fan ingen alcohol idag, nog för att jag har vart nykter nu i typ tre veckor :) hehe

nåmen jag uppdaterar väl senare. puss
och idag fyller Linda 18 år! GRATTIS :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0