Stugan & Cirkus

tjenixen.

det blev ingen lulecruisning som var planerad på lördan. vi for till stugan istället för att det var så fint väder. jag, jonatan, john och ankan for dit. vi kom fram ganska sent. typ 11-12 tiden på natten, så rinde nasso och elias också och ville komma dit. så pojkarna for och hämta dom och jag och ankan satt i stugan och spela kort och drack lite bärs ;p när dom kom tillbaks var klockan typ 1-2 tiden :D dom hade med fredde också men han var så full och gick och la sig direkt när han kom fram :D haha och vi elda bastun och drack :p det blev också ganska sen natt, eller kanske inte så sen för mig och jonatan för vi gick och la oss redan vid 4 när vissa andra sprang runt och härja :D haha ..

så vi vakna vid 2 tiden på dan och gick ut och sola lite och pojkarna börja elda bastun och gick och basta och så grilla vi osv och sen på kvällen stack vi hem igen :)

så vi har planerat att tillbringa helgen i stugan :p det är faktiskt ganska kul :)

igår var vi på cirkus också, fick tillslut med mig jonatan. lite svårt men det gick ;)
när vi for dit så träffa vi jessica, nasso och elias och lille filip som var jätte söt :p där satt vi och så kom rosanna och harri också. haha jonatan trodde att vi (jag&han) var dom enda "stora" eftersom han sa att det bara var för småbarn :D då var det så roligt när dom också kom :p hehe men cirkusen var faktiskt ganska rolig, speciellt dedär med hästen :p nåmen tänk om man skulle ha en sådan polle, var kul det skulle vara (:

och idag har jag, jonatan & min syster vart ut med båten och sattit ut ett nät.
nja ingenting mer intressant har väl hänt i think :d så jag ska gå nu upp och kolla romeo och julia med min man som redan har börjat kolla..nog för att jag sett den menmen, han ville kolla :D han blev intresserad av den när jag höll på att skriva en uppsats om den.

nåniin, nu draiva. nattinatti :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0