vafan

fan vad onödigt, jag sitter nu i skolan och har absolut ingenting att göra. jag skulle göra om ett prov idag men sen när jag kom till läraren sa han att jag inte behöver. och då tänkte jag att jag ska tömma skåpet, men jag har ingen påse elr nått och orkar inte ta allt i handen eftersom det är så mycket. så vafan, jag får väl ta imån de & lämna in nycklarna + hänglåset. finns fan ingen som man kan umgås med här, endast linda och annsofie är här på bilden och målar. och ingen vill hämta hem mig ;D så måste nog vänta till 12 bussen. jag ringde nyss ankan också men hon var med klassen och skulle fara och käka på leilani med dom.

har ännu inget jag kan ha på mig på skolavslutningen som är imorgon. så min man lovade mig att vi sku till kalix och kolla ifall det finns nåt, tror att jenny också ska med! ;d hon hittade ingenting i umeå så när hon var och hälsa på tess.

fan vad skönt endå det blir med sommarlov, allting har bara gått så fort :) oh yeah och snart fyller jag 17 också, längtar somfan! sen bara ett år tills jag är 18 ;p

nåmen ska fortsätta surfta runt nu på internett eftersom där hemma funkar de inte, om de nu inte börjar funka sen senare :) tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0