Zelda är sötast! (:

hallå där!

vi ringde till jessica och hon sa att hon är och jobbar i hamnen i sommarcafét..så jag och jonatan åkte dit och så tog vi med oss zelda :) direkt vi släppte henne från bilen så sprang hon längst ut på bryggan och satt och kolla där på vattnet och när båtarna åkte förbi. zelda älskar vatten och jag tror att hon skulle älska att åka båt också. måh, hon var jätte söt när hon satt där :) nåmen jonatan köpte en glass och jag en mazarin och så satt vi och fikade där med dom :p som sagt, det har ju vart så fint väder idag.

sen har jag bara suttit och kollat på one three hill..och säger bara att fan vad det är bra! sitter nu också och väntar på att ett avsnitt ska bli klart.. satt också nyss och funderade på hur mitt nya rum ska se ut! åh, jag bara längtar tills vi ska flytta..att få inreda allt och jah :D och vet ni vad? nu plingade det i bitcomet och det menas med att one three hill är klart!
så byyyyyyyyyyye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0