Båt

hejj :)
Oj vad klockan redan är mycket, jag kom nu hem. Vi har chaffat till Timpa, så jag blev så jävla trött så jag for hem och han fortsätter ;p att han också orkar :D

Under denna dag har vi endå gjort mycket men ändå inte :d Jag har vart i skolan, sen for jag, Jonatan & Lehto och käka på taisty och sen hem till mig och var ute lite på gården och krattade osv..Jag & Jonatan for också och körde lite fyrhjuling, en som pappa har köpt. Den var ju fan cool ;)

Sen när kvällen kom planerade vi att vi alla skulle ut med båt och grilla..Så vid 7 tiden börja vi åka, jag, Jonatan, Lehto & Timpa. Vi stannade upp också där vid Crilles stuga för vi såg sälar, och det var fan inte lite sälar. Det var enormt mycket. Vissa låg på stenar och vissa hoppade i vattnet ;D Tur att jag hade med kameran, fick iallafall någon bild. :) Så for vi till tornefurö och vänta på John, Ankan, Fredde & Nasso. Fyfan vad dom var sega, vi satt där och vänta i 2 timmar fan ;p haha så jag och Jonatan hann tillome ta en romantisk runda runt ön ;P hiih men sen kom dom tillslut iallafall. Men då hade vi redan hunnit grilla osv så vi var inte länge där för Jonatan skulle ju chaffa till Timpa. Huh gud vad kallt det var att åka till Nikkala, var ruski genomfrusen när jag kom hem. Sen for vi till stan iallafall och börja chaffa. Och nu är jag här hemma, har just vart och fört hem Lehto, han blev lite full :D Så tänkte att jag också far hem ;d

Så nu ska jag typ kolla lite one three hill och sen sova och sen antagligen bli väckt när älskling kommer :)

Godnatt, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0