det snöar ;o

jajjemen det snöar ;o åååh, jag vill ha riktig sommar fan!

igår var jag med jemppis :) vi kolla film och så vad gjorde vi mer? har redan glömt :D haha fan vilket bra minne jag har ;p

och idag väcktes jag halv 7 och så for vi till luleå..fammo & faffa åkte med för dom sku på begravning..så vi for dit iallafall ett tag och sen släppte mamma & pappa av mig i luleå för dom sku på ica möte...så hade ingenting att göra innan affärerna öppnade så jag satt och prata med jenny hur länge som helst, och förlåt att jag ringde och väckte dig :)

sen gick jag runt i affärerna till mamma & pappa kom, men ärligt så fanns det typ ingenting tyckte jag..men hittade iallafall 3 klänningar, 1 väska, ett par shorts. :) sen när vi sku fara och käka så stötte jag på madde ;D
hon hade vart i luleå sen tisdas så hon sku åka hem med bussen. så vi 4a gick och käka sen när vi sku fara så fick madde åka med till nikkala..haha, jag, madde, mamma & fammo fick trängas i baksätet och jag somnade. var så jävla trött..sen vakna jag i nikkala av världens värsta huvudvärk :/ huh, hade jätte ont!!!

var nyss också till affärn och käka mjukglass ;) dom har fått in de idag så, det var faktiskt riktigt gott :)
och nu sitter jag här och väntar på jenny ;p vi ska leka lite :)

nu draaaaaaa! pussbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0