:)

hej
det blev ingen oulu resa..
vi for till stan och träffade timppa & fredde så bestämde vi oss att vi inte far dit..att vi istället bara cruisar runt i stan..
sen kom kvällen och det var nå hockey på tv så vi for till crille & jessica och kolla den så ville pojkarna fara till pitecruisning men dom fixade ingen chaffis..så jag och jonatan for till fredde och satt där och spelade poker :D haha jag försökte supa dom under bordet men dom var lite seg på att dricka ;D och sen for vi ut med bilen..och fyfan vad dött det var ute på stan ;o ruskii..så jag somna typ hela tiden i bilen och sen vid 2-3 tiden for vi hem :) huh vad skönt det var!

och idag har vi inte gjort så mycket..vart till stan en sväng sen for vi, jessica, crille, tomas, fredde, stefan & claus och grillade i nikkala hamn! och när jag säger "vi" så menas det jag & jonatan :) heah.
så kom vi iallafall hem vid 8 så for vi till claus garage, pojkarna höll på att bya nått i crilles bil..
när vi kom hem därifrån så gick jag och kollade klart o.c..så nu har jag sett alla o.c säsonger. fyfan vad o.c är bäst!! seriöst, kan inte fatta att det är slut nu ;o känns som att jag aldrig kommer att klara mig utan dom. men vafan, jag får väl börja kolla något annat nu. men jag tror fan inte att det finns något bättre än o.c...

aja, nu ropade jonatan där uppifrån så jag ska väl springa dit och fråga vad han vill. säkert att vi ska börja kolla någon film. och fan vad skönt det hart vart med en låååång helg! :)

jaja, pusshej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0