fredagen

halloj.

hade inte riktig skola idag, vi var i apsen på en debatt sak..sen efter det kom morsan och hämtade mig och så for jag och köpte ett par fina skor + en väska :) nåmen när jag kom hem for jag med jenny igen till stan men med då vespan ;p for överallt och cruisa och så for jag och köpte ett dataspel ;p ruski kul, länge sen jag sysslade med sånt ;D

idag blir det nog att dricka ;p är faktiskt jävligt sugen :) hm, vi får ju se hur det blir, men jenny ska iallafall övernatta hos mig tror jag :D hehe

och jag klarade faktiskt galant att sova inatt ;d tog bara ett litet tag ;p sen vakna jag och tänkte att det bara är 2 nätter kvar :D wiho

nu spela spelet, skriver senare.
pussadjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0