fredag/lördag

tja
jag hade tillgång till dator men det blev aldrig av endå ;s
vi kom dit vid 11 och sen letade jag 1 timme en film som vi kunde se. och till slut blev jag så less så jag satte på material girls. och då bestämde jenny sig att fara hem med tommy. så jag blev ensam :( men tur elr man kanske inte ska kalla det tur så vakna julia :) då behövde jag inte sitta ensam i mörkret. hon låg och mös i min famn, hon var så go och allt tills det börja lukta i hennes blöja ;D så jag gick och bytte och sen la jag henne i sängen. det tog ca 1 halvtimme så vakna hon och stog i sängen och skrek :/ så jag var bara tvungen att ta upp henne :´) måh, min lilla sötis. och så sömna hon sött i min famn i soffan :)

jag kollade klart filmen så var klockan vid 3 så kom jonatan och hämta mig, så for jag med han, john, angelica, nathalie, fredrik & maria ;p klockan blev fort 4 och jag oroade mig hur jag sku orka fara till luleå halv 8 på morronen. ja men så var vi påväg hem då vid 4 och så tog bensinen slut :/ elr dieseln då. den tog just slut i  stora rondellen mot nikkkala just efter vi lämnat av fredrik. så vi puttade bilen till nya frasses infart och stog där och försökte ringa folk men min telefon var cp. så kunde endast messa..men det var endast fredrik som ringde upp och sa att vi fick komma och låna pengar. så stannade en gubbe brevid oss och så fick vi skjuts till shell och tanka..

så vi kom hem ca någonting över 5 :O jag somna vid halv 6, hade skit svårt att somna men tillslut gick det :)
så väcktes jag av att min syster stormar in och skriker att klockan är ju förfan halv 9. så tänkte jag att vafan vi tar 9 bussen men så gick det ingen :/ så tvingade jag jonatan att han får komma med vid 11 dit, att han får köra (: så somna vi om och vakna vid 12 och tänkte att det inte är någon idé att fara nåmer idag.

så det blir väl nästa helg elr nått :d

och hur dagen kommer se ut, det vet jag inte :) jonatans mommo fyller år idag tror jag så det blir väl att fara dit iallafall ;D

nu vill mitt hjärta att jag kommer och myser med honom ;´) mer än gärna, så hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0