Glaaaaaad! :)

hejhej

idag missade jag bussen igen :/ som igår då. så mamma är väl inte så glad antar jag :)
sen har jag vart bara i skolan hela dagen, men vi har inte haft så seriösa lektioner, har bara suttit och spelat gh på min telefon så mina batterier är helt slut nu ;p

sen när vi skulle åla med bussen så var jag livrädd att jag inte skulle få åka med, har tappat bort mitt busskort!! så busschaffisen var inte så glad igår så trodde att jag inte skulle få åka med idag, men tur så var det inte den chaffisen som var igår.. jag och jenny hade väldigt trevligt på bussen, snackade lite "landet från ingenstans" språket :D hahaha ;p så fantiserade vi att vi skulle ta med våra pojkar till skogen och bo där och göra en egen by :) men javisst, det är roligt med fantasier ;D

så efter det for jag till affärn, träffade jessica där och så bestämde vi oss för att fara och gymma idag. men fan kom nyligen på att jag har ju nationella provet imån och jag skulle verkligen behöva träna. så ska väl ringa och meddela jessica på ett tag att ifall vi kan fara imån istället när jag nu har batterier i telefonen.

 och sen börja jag trampa till växthuset och när jag kom dit så sa älskling att vi skulle till stan ;o och jag menar, han kunde ju sagt det liiiite tidigare när jag redan var i stan :) men men så åkte vi dit igen och här är jag; i mlund hos nina :)

vi har planerat att åka utomlands, hon och mika vill redan åka nu slutet av månaden..men det är ju så synd att jag ännu går skola. men är jävligt sugen på att bara sticka iväg från happis. det skulle vara jävligt kul, bara vi fyra. :) tror vi skulle till bulgarien, och det passar mig utmärkt. så ska nu bara snacka med mamma och sen bär det väl av hoppas jag :D men skulle hellre velat åka efter skolavslutningen. det är ju inte så länge kvar dit så..
men jag hoppas som fan att vi sticker utomlands. fan vad härligt det skulle vara, att sola, bada, kröka lite & shoppa :D åååh, bara jag nu får för mamma så är jag glaaaat! :)) jaja, men vi får ju se :d

Jonatan håller just nu på att bygga ihop en elmoppe till Jesse, efter det är klart så ska vi väl åka hem och göra någonting :) äta osv.

nu leka med Jesse, han är så söt :)
tjingeliiing ;d <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0