godmorgon

ja, så är det för mig, fast klockan är över 1 redan..
jag missade bussen på morgonen så jag gick hem igen och slocknade brevid älskling i sängen. jag var jävla trött :p och så vakna ja igen när han for och jobba och så somna jag om och så vakna jag för ett tag sen av att jonatan kom hem på lunch :p han hade tagit med en gorbis till mig så jag käka också och så for han och jobba igen och jag sitter här i sängen och ska snart gå ut och promenera med hundarna, det är så jävla fint väder idag. så varmt. så undra vad som händer idag :)

igår var jag med familjen + jonatan till ÖB, vi hittade faktiskt lite grejjer. det var ju så billigt :D jag köpte också en affish som jag nu har hängt upp på väggen och det blev ärligt ganska fint tycker jag :D

okej, nu skäller hundarna, nu vill dom gå ut! så hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0