happyhappy



mannen min kom hem vid 11, jag låg och vänta på honom och så hörde jag bildörrnarna smällas igen. och efter ett tag kom han in i mitt rum och sa "hej älskling" :D åh det var så skönt att krama om honom :)

vi gick och dusha sen såg vi en film och bara myste.  mamma körde mig på morronen till skolan, orkade inte åka buss. var skit trött..kände mig också ruski sjuk, förkyld osv. så jag skippade gympan idag och for till affärn och käka mjukglass och sen hem och nu sitter jag hemma och väntar på jonatan, han har lovat att umgås med bara mig idag. :) vi får ju se hur det blir med den saken, vi kommer säkert endå fara och hälsa på någon ;p

tror att jag ska gå ut och promenera med zelda eller shakira. så jag skriver säkert mera sen hur dagen har gått till :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0