idag, söndag.

igår blev det att kröka också. vi for till jani och satt där och spela kort sen kom det en massa folks :p vi sjöng singstar och hade skojj! :) lyckad kväll faktiskt ;p kommer inte riktigt ihåg vilken tid vi for hem till mig, jag och jenny. hon har sovit hos mig hela helgen och det har faktiskt vart skit kul :)

jag vakna vid 9 idag och steg upp och kolla tv, kunde inte somna om..sen vid 10 väckte jag jenny och så for vi till jani och väckte honom för att han sku upp och jobba. sen när vi kom därifrån for vi till stan med vespan och köpte en morsdagspresent..och när vi kom därifrån så for jenny hem och jag har hjälpt mamma att kratta gården =) och nu sitter jag och gör ingenting..pratade nyss med älskling, dom var halvvägs nu från sthlm så dom kommer väl nångång i natt :) ååh vad jag längtar att få krama om honom :)

tror att jag ska fara och basta hos jenny när hon kommer hem från jobbet och så ska vi väl kolla någon film :)
sen fara hem och vänta på älskling ;p

p0ss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0