idag..

hallå..

jag gick inte och bastade :D jag sket i det, angelica ringde och frågade om jag sku med till stan en sväng..
så for jag med iallafall, vi cruisa runt och sen for vi och tanka och sen till nikkala igen :D

jag skulle äta men insåg att det inte fanns någon mat i kylen så jag käka en bulla för att inte vara så hungrig!
sen kom pappa & jonatan hem..trodde vi sku till hans mommo men nej, dom skulle fortsätta hålla på med veden. så jag gick ut och promenerade med jenny och våra hundar :) det var faktiskt ganska så trevligt ;p och så gick vi en ganska lång runda så när jag kom tillbaks var jag helt slut fan :o jonatan hade vart och hämtat pizza så jag käkade sen gick och kollade film :) och nu sitter jag här och lyssnar på musik och väntar på att jonatan ska se klart dendär jävla hockeyn ;d vill hinna umgås lite med honom idag..eller åtminstonde prata lite :) hihi

Och så vill jag berätta hur mycket jag älskar min alldeles underbara jonatan! Han är världsbäst, min älskade lilla nallebjörn. Jag älskar dig hjärtat mest av allt i hela världen.  ♥

image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0