intressant helg!

ja. vad fan ska man göra ihelg igentligen? min älskade åker till sthlm med pappa och dom där imån!
typ första helgen utan honom. det blir intressant och se vad man hittar på..ska väl göra det jag gjorde när jag inte var tillsammans med den här underbara personen. någon som vill umgås? ;p eller jag ska ju inte leva som en singel nu ihelg men jag ska väl umgås med bara vännerna och supa lite och ha allmänt kul! ;D ja, det blir nog kul! men kommer endå sakna jonatan somfan :/ kan inte som sova utan honom. därför planerade jag att vara så packad så att jag bara däckar när jag kommer till sängen, då hinner jag inte tänka på honom kanske? nåmen jag får väl se :)

om jag ska vara ärlig så har jag inte gjort ett piss idag! endast gått ut med hunden. har inte orkat göra nånting. jag tror att jag ska till luleå imån igen med min syster. hon tvingade mig...hoppas jag hittar nånting som jag kan trösta mig med ihelg. hehe..

huh allt bara snurrar i mitt huvud. fattar inte varför. lyssnar på musik också med jävligt högt ljud, jävligt skönt!
ska nu gå och hämta jonatan så att jag hinner vara med honom lite..

pusstja0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0