ledig dag idag :)

tjah

var ledig idag från skolan, eller okej inte helt ledig men vi hade hemuppgifter så :D vi fíck inte säga att vi var lediga ;) så jag vaknade vid 11 och for till affärn och hämtade mat, så jonatan kom hem på lunch och vi stekte pyttipanna :) det var skit gott, det var såna här småa köttbullar i ;p och sen har jag typ bara suttit hemma elr vid 3 tiden kom jonatan och hämtade mig så for vi till sangis och förde tomater :)

sen nu ikväll har vi vart hos jani och kollat hockey, och jag spelade lite kort med jemppis :)

när vi kom hem därifrån vid 11 kom crille och dom och visade upp deras bil som dom hade vart och hämtat, en merca limmo :D den var ganska fin endå :)

fan ingenting vettit har hänt idag men man får väl hoppas på att man får en imån. btw, jag är ledig imån också! skööönt! :)

nu sova med min lilla älskling ;D pusss

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

skönt o va ledig ;)

2008-05-09 @ 01:00:32
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0