lite sjuk :/

tjabba tjena hallå.

har mått ruski dåligt idag :/ känt mig sjuk precis hela dan tillome nu :/
en rolig sak också är att jag ramla i bussen när jag skulle gå och sätta mig påväg till skolan ;d haha skämdes somfan ;p var helt slut, huvvet bara snurrade och så ramla jag ;D heh men så kan det gå ibland också :) händer väl alla någon gång kanske (:

skippade två sista lektionerna också, kände mig så sjuk..så pappa kom och hämta mig och så for vi och käka sen hem..

och när jonatan slutade jobba så rinde crille och fråga om vi sku med till hans stuga och grilla..och jajjemen, vi for med. fick åka nu första gången båt iår. och nu menas det inte med att jag aldrig åkt båt men alltså iår :p heh..och efter det kändes det ännu värre med sjukan..så nu har jag bara legat och kollat one three hill, har absolut inget annat att göra så. undra enns om jag orkar fara till skolan imån, nå men jag får väl se hur jag mår på morgonen. men hoppas fan endå att jag blir sjuk nu och inte i helg. vill ju fara till lulecruisningen :)

tror att jag ska börja spela ett häst spel nu, jag tyckte alltid om häst spel när jag var liten så, ganska kul :D hih

tjingeling ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0