lördag/söndag..

hejj

gårdagen slutade med att jonatan for ut med pappsen på krogen och jag satt hemma och kollade film med jenny..

sen vid halv 2 tiden kom pappa hem men ingen jonatan :( så jag ringde honom och han var full som ett ägg! det gick inte och prata med honom så jag ringde angelica för hon och john chaffade.. så sa hon att dom var i nikkala så gick jag ut när dom kom för att ta in jonatan, huh vad jobbigt det var :/ fick bäära in honom! ja men tillslut gick det :)

och så vakna vi vid 12 tiden tror jag, så gick jonatan och spydde och sedan for och hjälpte pappa med nån ved. måste varit jobbigt för honom :/ så jag har nyss kollat klart en film och sattit på bastun, blev ruski sugen på att gå och basta :D

angelica ringde nyss också, kanske att vi far och hittar på något med dom :)
måste iallafall fara förbi jonatans mommo idag, vi for aldrig igår..

nu ska jag gå och kolla om bastun är varm ..hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0