måndag..

tjeeeeeenare..

det var ruski slitet att fara till skolan men jag klarade det, missade nästan bara bussen :)
i skolan gjorde vi inte så mycket, hade engelska på morgonen och fick veta vad jag fick i slutbetyg & det var ju solklart ett G! som alltid då :/ sen hade vi matte och där fick vi veta hur det gick på nationella provet första delen, hade endå ganska bra faktiskt :) och imån gäller det, då är det andra delen och man måste ha 19p för ett godkänt. :) men jag tror jag klarar det ;) heh..hoppas jag iallafall på :P

sen hade vi bild, där skrapade jag en tavla sen hade vi gympa men jag orkade inte gå så jag sa att jag skulle till luleå och att jag går och gymmar på kvällen istället, och det funkade bra enligt Bladimir, våran vikarie :D

sen när jag kom hem stressade jag och hoppa i duschen 3 min och sen fort på med kläderna. min man hade så jävla brottomt :o vi sku till hans mommo med hans bror + familj..men när vi kom dit kl 3 så som vi skulle så låg han och sov :o så vi skulle inte behövt stressa så jävla mycket. sen for vi iallafall dit till henne och käka tårta osv sen for vi hem.

och nu sitter jag här vid datorn och jenny kom nyss hit :) vi ska ut och promenera som vi gjorde igår. vi har blivit ganska flitiga :) hihi

nåmen jag skriver mer senare säkert ;p pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0