min hund är söt.

javisst är den :´)

Halåj.

moster och dom har åkt hem idag :/ ganska tråkigt. för hon är endå min bästa moster..nåmen jag ska åka och hälsa på henne någondag och vara med lilla nova :)

igår for jag med mamma, pappa och ullis på Terry Evans storseans..det var endå ganska bra faktiskt, ganska intressant!  det var jävligt mycket folk där, hela aulan var full.

idag har jag vart i skolan, jag redovisade min epilepsi sak inför klassen..jag som var så nervös, men endå klarade det gallant! ;D

och nu sitter jag hemma och väntar på att någonting roligt ska hända. igentligen borde jag träna på provet som jag ska ha imån, engelska. men jag ooorkar inte :/ vill göra nått roligt istället, eller okej. jag är nog inte den enda som hellre väljer att göra nått roligt :D

hm, ska nog kolla runt på nätet efter kläder, hittade ju inte så mycket fint i luleå ;o
så nu har jag nått att göra :)
hehe puss!

och så ska ni få en bild på min hund zelda när hon var liten då :)  ♥
image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0