miss you already!

huh vad svårt att bli trött och bara kunna somna. det är omöjligt :/ fast han har åkt idag så känns det som en evighet sen. kan det inte bara fort bli söndag/måndag? snälla.

håller på att kolla en film nu, men den suger. jag har ingenting att göra, mamma och anna sover och jag sitter här i mitt rum alldeles ensam och hoppas på att jonatan skulle komma in genom dörren och säga "hej älskling" som han alltid gör :( det kommer bli ett mysterium om hur helgen blir. det är nog mycket lättare på dagen men sen när kvällen kommer så fan. imån ska jag då fan supa, försöka bara hålla han ur tankarna. javisst, jag låter flollig. men jag är inte van att han åker iväg sådär långt bort! och om det bara nu har gått en dag, och den har vart lite deppig. hur fan kommer alla andra dagar bli då? nåmen jenny lovade att vara min lilla prins under helgen :) hehe.

tror att jag ska ringa honom nu, vill höra hans underbara röst! huh, jag älskar verkligen den killen. han är speciell. min lilla underbara kärlek. min festman! ;D javisst, han är ju de. förlovade och allt! måste nog vara den lyckligaste flickan i världen som har en sån här underbar kille. och det här ska hålla förevigt. han är det bästa som finns. och kommer finnas.

hehe lite romantiskt det blev där i slutet. men nu vet ni hur jag känner mig, och nu vet jag hur ni ibland känner er. det är bara det att jag aldrig fått uppleva det, det är typ första gången han åker iväg. jag älskar verkligen och skriva om honom. speciellt när man saknar honom. sen när han kommer tillbaks hit så kommer det kännas som att han vart borta några månader. men en sak vet jag, jag kommer vara överlycklig den dagen :´)

och..tyck att jag är flollig då, men jag står för det.  jag saknar honom! ♥

Stina Linnea Anette Gard Jonatan Mikael Albrecktsson..så ska det vara!

nu ringa honom som sagt, pussadjö.


image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0