mycket bil :)

hejj ...

igår var vi hos jani och kolla hockey, och det var ju lite roligt endå. alla tjaffsa me varann och lite kaos och så..och så var ju min man full som ett ägg igen :) men jag minsan, jag har vart nykter nu 3 helger i rad :D duktig jag är :))

vaknade vid 8 typ och vid 10 åkte vi mot korpilombolo haha..fy vilken lång trip..jag & jonatan åkte med moster & hennes boyfriend och lilla nova elona mercedes ;) fan vad fint namn hon har (: och så åkte mamma & pappa med egen bil..och typ 5 mil ifrån korpil så sucka vår bil ;s så vi körde in på en gård där och fick hjälp. och vi hade nog endå tur. den familjen hade en schäferkenell :D mååh, vilka sötisar. jag tror zelda & shakira sku älska de stället, alla hundar var så söta. jag ska lägga in en bild sen, jag fotade minsan :)

sen kom vi iallafall dit, men jag ska inte tala om för er vad vi gjorde där :) hihihi

sen tog vi överkalix vägen tillbaks och stannade där och käkade..sen till tossa och sen finland sen hem. huh vad mycket bil man fått åka idag :/ är helt slut.

så jag ska fortsätta kolla gossip girl nu medans jonatan for och körde viktor och oskar till stadii..
pusstja0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0