onsdagonsdag.

hej
det var inte så trevligt när vi gick ut med hundarna igår :/ det börja snöregna typ ;o så vi gick bara en kort runda :)
sen kom vi hem och kolla gossip girl, det var ett ganska bra avsnitt igår :) sen for jenny hem och jag gjorde ingenting mer typ, satt och kolla bara tv med morsan.

nu sitter jag i datasalen, jenny skiver ett brev på datorn till en hemlig person ;) och jag sitter undertiden och skriver blogg.

igentligen ska vi redovisa på svenskan idag, men jag hann inte ta med tomater ;d jag ska redovisa om dom, så skulle jag ta med några olika sorters ;p men jag ska fråga om det går bra att jag gör på fredag isåfall men då måste jag säkert redovisa med OP..

vet inte vad som händer idag, men för morgon dagen vet jag :)  jag är ledig från skolan och ska med morsan till luleå :) wiiiho, det är bra att ha med mamma! hon ger alltid pengar då ;p

jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva nu? så skriver väl mer senare i think!
pussadjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0