söndag = ikea & chill

eftersom min moster & hennes kille + barn har kommit så har jag inte fått sova i min säng på hela helgen och kommer inte få sova i den tills på tisdag :/ min säng är bäst fan :p så skön. har fått sova i min gamla säng som står här uppe mitt i vardagsrummet, elr inte mitt i men med inga väggar runt om. så har typ vaknat varje dag kl 8 pga av det. har inte kunnat sova när man hör så bra dit ner.

om just hem från stan..har vart med mamma & moster på ikea och i ikano huset..fyndade lite från ikea faktiskt och 4 ramar från hemtex :) det ska bli fint i mitt rum :D sen for vi och köpte skor till nova :) sen hem..och nu sitter jag hemma och väntar på mat, är svin hungrig.

ikväll blir det väl att kolla finalen i hockey, inte för att jag är så intresserad men finns inge annat att göra..

åh vad det ska ta länge för skiten att ladda, håller på att ladda ner lite mer av gossip girl. det är ju endå ganska bra..men ingenting slår endå o.c.. saknar faktiskt den serien. ska typ sen köpa alla säsonger och kolla om dom nångång.

nu spela spingelharpan och ringa jenny.
pusstja0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0