tisdag, nationellaprov + ut & promenera

hejj :D

vi for inte och promenerade igår ;D vi gjorde nåt helt annat :p vi fick den dumma ideén att fara till stan med vespan ;p och det gjorde vi :D trodde att det sku vara skitkallt..men det var det inte, jag frös bara om händerna :/ som jag alltid nu för tiden göör. när vi kom till stan igår så for vi först till tamppis, jag köpte några söta ramar + två små söta saker, en sak är en sån där snökula. en såndär som man skakar så kommer det snö, i den står det är björn med en ros i handen och så står det i love you :) och den andra saken var en nyckelring som det står you stole my heart :) tyckte det var ganska gulligt, nåja han blev glad iallafall ..

sen for vi därifrån till frasses, vi käkade mjukglass. ruski gott :) sen for vi till coop en sväng..sen for vi hem :)

idag gjorde jag fortsättningen på nationella provet i matte, gick lite sisådär..hoppas jag klarar G iallafall :)
sen hade vi ULS och där gjorde vi typ ingenting :) lite frågekort man sku svara på inför alla :D haha, "vad är dina dolda kunskaper?" och såklart börja ju Jenny dumma sig ;D haha

sen for jag hem och har inte gjort ett piss, jenny kom nyss..vi ska ut nu med mina vovvisar ;)

pussbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0