tråkig dag idag.

gud vad jag har haft tråkigt idag ;s Kom hem med 1 bussen, for till affärn en snabbis sen till växthuset och hälsade på älskling. sen for jag hem och bara satt vid datorn. när älskling kom till mig så gick vi ut, jag städade bilen och han fixade med veden. och nyss har jag vart duktig och diskat + städat & ränsat garderoben :) har sjukt mycket kläder, och hälften av dom använder jag inte enns ;s fick skit mycket bort därifrån :D

Inge mer har typ hänt, och inge mer kommer säkert att hända förutom bastu & nån film..
eller jag tror att jag ska ringa jemppis och fara förbi henne en sväng :) 

 eller så ska jag börja med mina läxor som skulle vart inlämnade förra veckan ;p är också skit nervös över nationella provet i matte som vi har på onsdag tror jag. tror att det är jävligt svårt och jag är inte precis duktig i matte ;d

kommer inte på något mer att skriva för stunden..så, hejps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0