valborg, torsdan & fredan

valborg gick ju lite sisådär men jag hade endå jävligt roligt :D vi var hos jessica & crille och sen typ på eftermiddan bestämde vi oss för att färga håret också så gick jag och jessica till coop :D och jag kan säga att det var den trevligaste resan dit ;D hahah fulla & roliga var vi ;) nåmen så satt vi där hos jessica & crille och så kom de en massa folk och sen på kvällen for vi ut.. och sen slutade det med att jag och jonatan for dit och sov ;p

   


och på torsdan så for jag, jonatan, jessica, crille, tomas & claus till jessicas stuga i seskis och det var också ganska roligt, vi krökade, bastade, spelade kort  och så sov vi där :)

fredan så chaffade jonatan till timppa och jag var med jessica & crille..vi for och hyrde film men det var endå ganska misslyckat för mig, jag sov hela filmen och sen när j & c sku gå och sova så kom jonatan och dom och hämtade mig :) blev endå inte så sen natt ;p

och idag så for jonatan och jobba och jag vaknade vid 1 och så kom älskling hit och sa att vi ska till oulu med timppa och dom..

så nu är jag fixad och klar och är påväg! hejsvejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0