APUDAG 1

hej

idag var min första apu dag. och den var jätte bra faktiskt..vaknade vid 8 tiden, det var skönt att stiga upp senare ;p gick dit med anna. hon fick visa dit mig, jag visste ju inte alls vars det låg. så presenterades vi allihopa och jag tycker alla var jätte trevliga :) så såg jag också att minna var där och praktiserade med förskolan. :P så det var kul så att man har nån att snacka med. men synd bara att hon bara ska vara den här veckan där.

aja..

sen på lördan var det skit kul tyckte jag :D när vi hade bastat var klockan kanske 5 så kom en massa folk dit hem till oss ;p så gjorde vi oss iordning och for till stan..hämtade anne och krille också så for vi till festen. dom serverade tårta och smörgåstårta och öl osv..det var lite segt i början men sen blev det roligt :p fick lite chockar under kvällen men det är väl det man måste stå ut med ibland :) heheeh

kvällen blev inte så lång för, jonatan däcka på bordet och pappa var helt kanon :D haha så det var bara att fara hem :p men kul hade man iallafall =))

igår tog vi det bara lungt, det blev lite stressigt för vi skulle hinna hem hit till korpis innan det blev mörkt :p men hann endå inte, vi for förbi fammo och faffa också eftersom det var farsdag :)

aja, men bilderna från festen kommer upp iallafall på pixbox :) hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0