APUDAG2 & Strömavbrott

japp, det är strömavbrott nu. tur är så har jag en dator som går på batterier :) haha fan hela byn är nedsläckt och jag var nyss till affärn och det var massa kunder där och bara såg ut som ett frågetecken ;p
 heeeah
idag var jag också på min andra apudag och den gick bra. det var roligt, som alltid. fast lite långtråkigt i slutet men då gick jag bara över till fritids där minna var så spela vi kort :]

satte in bilderna på pixbox också igår, ser att det redan vart många och tittat. men bara så att ni vet, det kommer mycket mer :) vi hade trots allt 2 kameror ;D eller 3 kanske..:) så ska sätta in dom ikväll tror jag, bara robban kunde skicka dom =)

håller på att försöka logga in på msn, men det går fan aldrig :| det tar alltid 100 år innan man kommer in. den loggar in och loggas ut direkt. fitta.

aja, men kan skriva sen senare mera :) pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0