en härlig vinterdag

och även sista veckan på praktiken =/ kommer att sakna dom små skitungarna.

japp, idag har det vart en fin dag..vi var ute ca en och en halvtimme på morgonen och åkte madrass i backen.. det var länge sen man gjorde sånt. =) det har kommit skit MYCKET snö nu :o helt sjukt..nu kan man GARANTERAT köra skoter här. ruskiga stora backen på våran gård..jag ska knäppa kort på den och sen kan jag visa er =) när jag gick till dagiset så plumsade jag enda upp till knävecken :I så mycket är det.. men det är bara bra =p jobbigt med bara lite vinter. det ska vara helt vinter eller så inget alls. =p

på fredan kom folket som skulle komma =) jessica ringde en halvtimme innan dom var här och sa att jag ska vara full när dom kommer så det var bara att hälla i sig ;p vi hade skit kul hela kvällen..och sen på lördan såg jag nånting som inte var så bra. bordets glasskiva hade gått sönder =s men snäll som jag var så tog jag på mig skulden.  även om jag visste att det inte var jag =) men iallafall, john och dom åkte tidigare så jag,jonatan,crille och jessica for och hämtade en hammis och sen efter det åkte vi mot stadii..och så umgicks vi bara med crille och jessica hela kvällen.

på söndan, dagen vi skulle åka tillbaks hit så for vi på en liten shoppingrunda.. först till ikea och köpte en ram + en stol till mitt söta lilla sminkbord..sen till skopunkten. jag hittade 2 par och jonatan 1..sen bestämde vi oss för att fara till max och käka med moster och robban..vi åkte dit lite tidigare så vi passade på att springa in på coop gallerian och så hittade jonatan 1 par jeans och 2 t-shirts.. vi åkte hem direkt och packade osv sen åkte vi till jonatans bror och hälsa på en sväng sen till korpis =)  

aa, så var min helg.
 och nu kommer anna och säger att hon ska ha datorn så hejdå folket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0