fredak.

goddag

sitter nu här i bibblan, var nyss och gjorde matteprovet.
ni kanske vill veta hur det gick för mig? svar: SKIT! :) alltså jag ger upp snart, det är så jobbigt. aja, men hon sa att jag fick göra om det sen efter apun. och det ska jag fanimig göra..

igentligen har jag naturkunskap nu men han tror att jag är fortfarande och gör provet ;p hehe så då kan jag fortsätta sitta här ett tag till för jag sa till honom sist att jag blir lite sen ;p och vi håller just nu på med helt paskasaker. svara på frågor och kolla en film. en film varje lektion. yes..jo det är ju bra, då kan man chilla men det blir så långtråkigt att bara sitta och kolla på vulkanutbrott osv.

sen efter det har jag lunch sen bild. bild är roligt, där går tiden alltid jätte fort. sen åker jag hem :) och då tror jag att vi åker till nikkala ;p får se vad som händer idag :) hoppas något trevligt ;p

och nu upptäckte jag att jag tappat mitt smycke till kedjan. halsbandet. och nu måste jag springa och leta det. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0