Gårdbyskolan

hej
jag sitter nu här i gårdbyskolan med minna...jag har min första rast nu från dagiset :) sparade lunchrasten så att jag får sluta en halvtimme tidigare :p och nu sa hon att jag MÅSTE gå på en kvartsrast ;P så jag gick hit upp till datalsalen och sitter här med alla 8or typ ;p hehe

idag har vi vart ute fram till lunch och sen efter maten såg vi en bamsefilm =] det är typ tema nu här i byn till nattfestivalen =) och kollade schemat för nattfestivalen. på kvällarna ska dom visa skräckfilmer osv ;P lär nog bli en rolig vecka =D

tapetseringen blev klar igår. äntligen. och det blev jätte fint ;) linda, jag vet att du läser det här! så kom istället till oss så får du se irl ;) heh..ja men iallafall, allting blev klart igår. idag ska jag bara fixa lite där och hänga upp lite tavlor m.m..men blev iallafall jätte nöjd :)

fifan vad mycket snö det finns här i korpis. helt sjukt..när jag går genom ängen till skolan så sjuker jag typ ner :) men det är kul med snö ;D hundarna älskar det!

oj nu börjar jag igen. det har redan gått en kvart :/ men det är lungt, jag slutar om en halvtimme :)
okej. byyyyyye

Kommentarer
Postat av: linda

när vi kommer hem så kanske vi tar en sväng dit, vill också se snö !! :D

2008-11-18 @ 15:35:48
URL: http://aidanpaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0