KORPILOMBOLO

vilket fult namn på vår kära by.
nåmen hej gott folk

idag är det fredag och det är 19 minus grader ute. det är kallt :)
och vi kommer att få besök snart från våra kära vänner från haparanda. nämligen jessica danell, christian hassi, linnea antti, john untinen, angelica myllimäki och tomas nordkvist =) och så skulle christoffer henriksson och hans brud eller vad det är komma =) trevligt med lite folk här i byn. ;p heh

idag var det jätte trevligt på dagiset, först på morgonen gick vi till ålderdomshemmet och hälsade på gammlingarna.. dom brukar göra så varannan vecka så =) där var vi till lunch sen gick vi och käka och sen målade vi och hade skojj ;p det var jätte lite barn idag där, många var sjuka och lediga..men det var kul endå. jag tror jag kommer att sakna dom här ungarna. dom är så fina =)) tur att jag har ennu en vecka kvar av min apu, men sen skolan blää. är så less på skola. :/

mamma och pappa for hem idag till nikkala..och dom lämnade hundarna hos oss =) alla mina älsklingar är nu här. plus katten ;p

nåja, nu ska jag bara invänta folket och ha kul! hejdå
jag och älskling nyår06/07 :) <3

None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0