Lite mer frågor och svar

61 frågor & svar.
1. Röker du?: Nej
2. Snusar du?: Ja
3. Dricker du?: Ja
4. Vad dricker du?: Beror på tillfället
5. Dricker du för nöjets skull?: Oftast
6. Har det hänt att du druckit för att du varit olycklig?: Hm, ne det tror jag inte
4. Anser du att du dricker för mycket?: jo ibland faktiskt
5. Har du tvångspytt någongång?: Jo en gång när jag mådde så jävla illa
6. Lider du eller har lidit av anorexia?: Nej
7. Bulimi?: Nej
8. Är du snål?: Nej :)
9. Är du en egoist?: Ibland
10. Är du snäll?: Ganska
11. Är du falsk?: Inte enligt mig iallafall
12. Är du blyg?: Beror på
13. Vilket stjärntecken är du?:  Lejon.
14. Stämmer ditt stjärntecken in på dig?: Tror jag väl
15. Dagdrömmer du mycket?: Jo faktiskt
16. Är du lycklig?: Jajjemen
17. Om inte, när var du senast lycklig?: Jag är lycklig.
18. Vad är du rädd för?: Förlora den man älskar
19. Vad hoppas du inte ska hända?: Det jag är rädd för
20. Skolkar du?: När det behövs
21. Äter du frukost?: Ja.
22. Hur lång är du?: 158
23. Hur mycket väger du?: 50kg.  
24. Vad har du vägt som minst?:
vet jag inte
25. Vad har du vägt som mest?: :)
26. Är du nöjd med dig själv?: är jag väl
27. Har du färgat hår?: Ja
28. Piercad?: Japp
29. Tatuerad?: Snart
30. Är du oskuld?: -
31. Har du pussat någon av samma kön?: Ja
32. Kramar eller pussar?: Beror på med vem
33. Skulle du kunna dejta en 24 åring?: Har inte tänkt på det, och det behövs inte heller.
34. Är muskler på killar viktigt?: Nja, det är väl bra att killar har muskler men äh, jag vet inte :)
35. Hur ser din drömkille ut?: Har redan en verklig
36. Har du varit på en strippklubb?: Nej
37. Vem pussade du senast?: Jonatan
38. Vem kramade du senast?: Jonatan
39. Vem gillar du?: Jonatan
40. Är du kär?: Ja..förälskad.
41. Vilken är din favoritfärg?: Rosa, röd & guld
42. Vad äger du för mobil?: Sony ericsson
43. Vad pluggar/jobbar du med?: Gymnasiet
44. När grät du senast?: lördan
45. Vad ber du din mamma köpa i en mataffär?: Ingenting, jag köper själv :)
46. Vilken frukt tycker du om?: Mandarin & Banan
47. Vad är det bästa med sommar?: Ledighet och sooool
48. Har du något oförglömligt minne till någon av årstiderna: Julen 2006
49. Vem kan du prata om allt med?: Jonatan
50. Hur ofta tränar du?: 2 ggr i veckan
51. Gillar du att träna?: Ibland
52. Går du på gympa lektionerna?: Jajjemen
53. Vad är din högsta önskan just nu?: Att bli 18 och vara lycklig
54. Vad vill du bli när du blir stor?: Jag vet inte, lycklig och rik iallafall :)
55. Vad kan du inte leva utan?: Mina föräldrar + Jonatan
56. Tv eller data?: Data
57. Använder du string?: Ja
58. Föredrar du hotpants?: Japp
59. Äger du en lapptopp?: Japp
60. Vad var dagens lycka?: Klarade provet
61. Vad var dagens räddning: Att jag klarade provet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0