måndag

hej

idag är jag sjuk! har ont i halsen + lite hosta och är förkyld! men endå i skolan :/ jag tror inte att mamma trodde på mig när jag sa hur det var på morgonen. jag var sjukt trött också, jag trodde jag skulle dö ifall jag klev upp! det var så mysigt att bara ligga där under jonatans täcke och hålla om honom. han är så skön =} och speciellt när jag kände att jag hade feber och frös så ville jag bara ligga kvar. men nejnej, det fick jag inte. hon gav mig bara alvedon och skicka mig till bussen. åh jag ville bara ha det tyst på bussen men christoffer gillar att prata. hah

helgen gick lite villt til, eller på fredan iallafall! jag fick någon snefylla :/ nåja, det händer alla.

på lördan tog vi det bara lungt, vi for och kolla film, en som vi hade hyrt hos john och angelica :) men så såg jag sen att jag hade redan sett den så det var mindre roligt. så jag somna på soffan :D och sen vid 11 for vi hem och sov, var så trött..

och igår for vi först och hälsa på linnea och tobbe och lille bejbisen som hade blivit jätte stor! sen for vi till stan, till elgiganten och kikade och sen till jessica och crille för att jag skulle hämta lite grejjs som jag hade glömt. och åh vad söt rambo var ;D och så blev vi kvar där ett bra tag och sen for vi till det nya shoppingcentrumet. det var stort :o många affärer också :) hittade 2 tröjjor och 2 benvärmare :) det var faktiskt ganska fint där, men det kändes inte alls som happis/torne ;o nåja, det där var nog bra för happis iallafall :p sen efter det for vi till anne och krille och hälsa på :) sen hem och packa ihop grejjerna och så ringde mamma och bad oss komma för klockan var ganska mycket redan. men så for vi till john och angelica och skulle hämta playsstation kontrollen. och så blev vi kvar där också ett tag :D sen for vi hemåt. det var kålsvart ute och jonatans lysen på bilen suger. så var lite rädd när vi nästan höll på att krocka med 2 älgar :o hojja. men tillslut kom vi hem iallafall och jag var svintrött..vi kollade en film "en dag i newyork" sen somna vi :)

nästa vecka har vi apu också. jag ringde nyss till dagiset i korpis och fråga ifall jag fick vara där och det fick jag :D vad bra när det är nära :) men det är bara det att jag vet inte alls vars dagiset ligger på skolan, har aldrig vart dit. jag som tänkte att anna skulle få visa men hon är ju också nu på apu i happis. så får väl kolla om jag ser någon av annas kompisar som kan visa runt mig =)

nåja, nu väntar jag bara på att matsalen ska öppna och sen gå och äta så att jag hinner innan jag går på historian sen matte, svenska och sen karaktärs. alla efter varandra så har typ inga raster idag. det är bara nu. men jag funderar på ifall jag ska hoppa av matten, den är så jobbigt svår, fattar ingenting :s

nåja, nu gå någonstans. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0