onsdag..

hej..

sitter nu också i datasalen på denhär skolan.. har rast en halvtimme.. nog för att den tiden är redan slut :)
idag var vi ute på morgonen. det har kommit så jävla mycket snö så det var sjukt. det är ju fan redan dags att köra skoter :D vi tar väl med dom nästa gång vi far till nikkala ;p åh, vad jag längtar helt sjukt mycket. jag och jonatan var igår och körde fyrhjuling överallt! och det var svinkul! bara att jonatan älskar att leka. han sladdade överallt och jag var rädd :D haha

sen gick vi iallafall på lunch, idag var det plättar och det var gott sen läste vi en bok och målade en bamsebild. och sen gick jag hit upp och letade minna. så hitta jag henne och allihopa =D jens spelade gitarr och sjöng och det var sjukt bra. han är jätte duktig. han borde söka in till idol. =) och han bryr sig inte enns om han sitter mitt i skolan och spelar och sjunger..han är modig ;p skulle aldrig våga =)

nu ska jag bara skriva klart här och sen gå tillbaks till dagiset och lekalekaleka. =P sen när jag kommer hem ska jag fortsätta dekorera rummet fint sen kanske dra till minna ;p vi får se =)

aja, ska dra nu =) tja0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0