SistaDagenAvPraktiken

hej
idag var min sista dag på praktiken. och den här dagen var lika rolig som alla andra. alla är så snälla! idag var det bara 4 barn :/ lite synd men så är det på en fredag. många är lediga och sjuka. när jag skulle fara hem fick jag en massa kramar + en affish med alla barnens foton. så jätte fin =) så nu har jag ett minne ;p men det blir väl att jag far och hälsar på dom nångång. just ja, jag måste ju endå hämta papprena därifrån, mina omdömmen. alla lärare var inte där så dom skulle fylla i de sen så skulle jag hämta.. men lite synd att jag kommer så sent hem efter skolan, hinner ju inte hälsa på alla barnen. dom far alltid hem så tidigt.

nåmen idag har det varit SKIT mycket snö..nog för att jag skriver det i varje inlägg. men det snöar alltid så jätte mycket här..vi kunde inte enns vara ute med barnen för dom skulle aldrig orka gå i det. dom hade inte hunnit ploga ännu så..jag tillome ramlade hela tiden jag gick i snön, så djupt :D

idag när jonatan slutar ska vi åka till nikkala och vara där över helgen. najs.. så nu håller jag på att packa och städa så att man har ett fint rum när man kommer hit hem igen.

just ja, nästa vecka börjar NATTFESTIVALEN här i korpis och det ska bli najs.. massa uppträder, bio, marknad, osvosv ;P
längtar tills dess..men jobbigt somfan att jag har skola!! missar ju vissa grejjer då som är under dagarna.
aja..nu fortsätta städa vidare, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0