tisdag och så mycket snö :)

hej allihopa.

sitter just på nu kerstins lektion och den är ruski chill, vi har hela tiden raster och det är ju sköönt så hinner man ju skriva lite här också :)

igår for jag hem redan vid 2 av att jonatan ringde och sa att han var i pajala och gjorde ärenden :p så jag sket i sista lektionen och stack hem. och det kändes underbart att åka bil hem. marianne åkte också med oss hem fast vi lämnade av henne i sattajärvi ;p så for jag iallafall hem och kollade hela dagen o.c, håller på att kolla om den. den är ju så ruskigt bra! bara lite tråkigt att jag vet vad som händer :s nåja, roligt endå :D sen på kvällen kom bea och hennes familj och hälsade på, men jag var inte så social :) var inte så sugen....

var nyss också till färghandeln och tänkte köpa ett puder eftersom jag tappade bort mitt hos jessica. men det fanns inte likadant puder där som jag ville ha. bara sånadär som jag kört med förut och sån ville jag inte ha. men det var rea på det så det fick bli den. och jag vet att färghandeln låter lite konstigt men där har dom leksaker och smink+smycken. Pajala är lite konstigt :)

det är ruski mycket snö här också. dom har till och med fått skottat =D haha..snart blire fram med skojtern ;) fan vad kul det ska bli i vinter. först åka utomlands sen köra mycket skoter här. det finns ju så fina vägar i korpis :) vad konstigt det låter att jag bor i korpis :o jag vill bo i NIKKALA!!!! men som tur är har jag ju mina planer på att flytta tillbaks till sommarn ;) hoppas det bara blir så, att jonatan får ett jobb där och att flytten blir av :) mamma och pappa kan ju inte säga nånting eftersom jag endå blir 18. åh, den åldern har jag längtat till.

imorgon har jag prov i historia och jag hatar historia. fattar ingenting. eller så är det fel på läraren ;) hehe..

och på fredag har jag matteprov och där fattar jag heller ingenting. det är ju så sjukt svårt :o enligt mig iallafall :) hiih

vad mycket jag verkar fått ihop här i inlägget. vad roligt då :)
nu ska jag gå tillbaks till lektionen och få sluta :) sen ska jag dra på bilden sen hem! hejdå

Jonatan albrecktsson ♥
och nu vet ni att han igentligen stavas med ck i efternamnet ;) tihi =D

älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0