torsdag

hej allihopa.

sitter nu i skolan, i bibblan på rast från kerstins lektion. hon ville ha en kaffepaus så fick vi rast ;) bra.
var nyss och gjorde prov i samhälls. jag fick bra faktiskt :D mycket bra ;p synd bara att det var ett omprov :s bajs

igår spenderade jag hela kvällen + eftermiddan på min mattebok! fan vad jag hatar matte b. det är ju så sjukt svårt, fattar ingenting. och jag har prov också imån i det, jag fattar inte hur jag kommer klara det ;s jag ska iallafall gå och försöka hitta min mattelärare så att hon får hjälpa mig lite och sen får jag spendera även den här dagen på min jävla mattebok!

ihelg kommer vi hem till happis. och det ska bli skönt :) vi ska på mauris 50 års fest. och jag tror mycket folk kommer komma dit ;p jag ska fara dit med nina, hon ville ha någon tjej att snacka med osv ;p kanske far runt på stan också och letar något jag kan ha på mig =p tänkte en klänning eller nåt, får se hur det blir :)  tror faktiskt att det kommer bli riktigt skojj ;D hihi

oj, nu börjar jag lektionen igen, skriver mer sen :) tja0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0