torsdak

hej allihopa.

just nu sitter jag hemma med älskling i soffan och kollar på tv och äter godis =D mamma och pappa for idag till luleå och sedan till boden. och nu är dom hemma i nikkala..det var meningen att anna också skulle dit idag men hon ska imån istället. vi ska snart börja kolla en film. och jag hoppas på att det blir en bra en :) har jävligt lust att se en bra. helst vill jag ju se en bra skräckis eller rysare men det vet man ju redan att det inte kommer att bli så. som sagt, min man tycker inte om sådana :D hihii

idag var det svinkallt ute så när jag kom till dagiset var jag tvungen direkt att vända hemåt och hämta täckbyxor. 15 minus gradet ;s fitta vad kallt. och nu är det minus 18 ;s och fullt med snö ute också :D hiih så åkte lite backe med barnen ;p hih
och haha, passade på att utnyttja dom också med massage. jag låtsades att vara en hund och sova så sa jag att dom ska visa hur dom masserar och hur bra dom är. att dom måste ju ta hand om hunden ;) hehe  åh det var skönt. okej det kanske inte var riktig massage men dom tröck sådär skönt :D
sen på lunchen var det världens konstigaste mat. :o soppa med endast bara potatis :O fifan. less som fan var jag när jag hade tagit bara några tuggor. så jag fick leva på mellisen istället med skorpor och nyponsoppa =D mellisen är bäst. kollade på schemat och det visade att det är glass med bär imån :D gott ;)

har faktiskt inte så mycket att skriva om nu. och har inte heller så mycket tid. vi ska kolla film =) tja0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0