APUDAG 3

hej kära blogg.

idag var min tredje dag på apun och ännu är det ca 3 veckor kvar. jag trivs faktiskt, det är faktiskt jätte roligt men jag undrar hur det blir när minna försvinner, hon har bara den här veckan kvar av apun. idag var vi i badhuset också, och det var faktiskt ganska fint badhus. ska nog också fara och simma där snart ;p hihii

håller nu på att kolla efterlyst på 3:an och samtidigt laddar upp bilder på pixbox =) fanns en jätte fin bild på mig och jonatan när han pussar mig på kinden, den tyckte jag ärligt var jätte fin =) ska sätta in den nu i slutet av inlägget ;p och så kan ni ju kommentera lite bilder på pixbox.

idag när jag kom hem från dagiset, käkade vi och sen stack vi till pajala till kyrkans hus och lyssnade på en föreläsning om ett liv med knark osv. det var intressant och bra. mycket bra föreläsning. sen kom vi hem så gjorde jag nyponsoppa och förberedde chokladpudding med grädde, fan vad gott! jag var jätte sugen så när jonatan och resten av folket kommer från affärn så ska vi väl äta det och kolla på någon film =D

imorgon åker mamma och pappa till luleå och sen till nikkala. så vi blir ensamma här i korpis ihelg =) kanske något folk kommer, vet inte :p hoppas vi kan måla mitt eller vårt rum och börja tapetsera. det ska alltid ta hundra år för pappa och jonatan att fixa det. dom har aldrig tid :|

oj nu kom dom från affärn, nu har jag inte tid att skriva nå mer :)
pusstja0 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0