har lite tråkigt

JAG
namn:
Linnea
smeknamn: Linno
födelsedag: 28 Juli
födelseort: Boden
uppvuxen i: Nikkala/Haparanda
bor: Korpilombolo
ögonfärg: Bruna
hårfärg: Rött för tillfället
pluggar: Laestadiusskolan
familj: Mamma, Pappa, Anna, Zelda & Shakira och Grynet :)

FAVORIT
färg:
Rosa & Röd
plats: I Jonatans famn ;)
land: vet inte
bok: vet inte
spel: Blitz
drog: Godis + Jonatan
fordon: min merca ;)
film: hm vet inte alls faktiskt. kanske sex and the city filmen
djur: min hund Zelda ;)
serie: One tree hill + The o.c
CD:  Lyssnar inte eller bara mp3
café: vet inte, kanske nya konditoriet
skor: mina stövlar och mina klackisar ;p
aktivitet: hm, kommer inte på nu nån

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln:
japp
gnälla: jajjemen
skrika: Haha ja ;D
sova: japp varje natt
försöka vara annorlunda: Nej.
klä dig i svart: Ja.
gå till kyrkan: Nej.
gå i skolan: Ja.
röka: Nja, nästan aldrig. Endast feströka
ljuga: Ibland, när det verkligen behövs.
hata folk: Aaa
lita på folk: Beror på vilka :)

NÄR
läste du en bok senast: Håller på med en nu
var du på konsert senast: Kirunafestivalen
köpte du något senast: Igår
kysste du någon senast: På morgonen :)
svor du senast: Idag faktiskt
sjöng du senast: På morgonen
klagade du senast: Hm, igår :)
är det sommar: typ om hm, kanske 7 mån

VEM
saknar du:
min moster
vill du slå: Ingen
kramade du sist: Jonatan
vill du prata med: moster
vill du vara som: mig själv
sårade dig sist: vet inte
vill du bli galet full med: hehe vet inte nu :)
gjorde dig riktigt glad senast: Jonatan :)
fick du sms från senast: Madelene
ringde dig senast: Jenny
är vackrast på jorden: Jonatan!

HAR DU
förföljelsemani:
hm
tvångstankar: nja
någon annan psykisk sjukdom: Nix
färgat håret: Joddå
brutit några ben: Nej
några piercings: Japp.
egen dator: Japp.
bra självförtroende: hm
rymt hemifrån: Haha ja när jag var mindre.
tuttat eld på nåt: javisst
svarar du i telefonen: "Hallå"
mycket pengar har du: Beror på vars ;p
ofta bäddar du sängen: Ibland
ofta städar du: När jag känner för det :p
många stör du dig på: Många

TROR DU
att du kommer bli något:
Ja faktiskt :D
på gud: Ne :/
på rymdvarelser: Nej.
att folk tycker om dig: Vissa gör väl det och andra inte
på ett liv efter detta: Hoppas det :)

ÄR DU
förstående:
jo, försöker iaf vara det ;p
öppensinnad: Njaa.
osäker: ibland
intressant: ibland
hungrig: Nej.
smart: haha javisst
barnslig: ibland :D
liten: ganska, men inte sååå liten (:
rolig: haha ibland är jag det också ;p
pratglad: Ja.
frågvis: jajjemen
hälsosam: njaa ;p
blyg: beror på
lättförstådd: aa
lättuttråkad:
aa
ansvarsfull: nix
vegetarian: nix
arg: Ibland
respektingivande: Hmm.
ledsen: kan hända ibland, alla är väl det?
glad: Jadå.
svår: nja
positiv: Ja
bra på att ge komplimanger: jo :D
kär: förälskad

VÄLJ
katt eller hund:  Min lille vovve Zelda
vit eller svart: Vit tror jag
varmt eller kallt: Varmt
vatten eller land: Land!
sex eller kyssar: Mys
telefon eller internet: Telefon
musik eller tystnad: musik
bok eller film: Film.
tjejer eller killar: min älskling och mina underbara vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0