torsdag

hej

vet inte riktigt vad jag ska skriva..sitter just nu ensam i mitt rum på golvet och lyssnar på musik. det är skönt, att bara ta det lungt och lyssna på bra musik. nu lyssnar jag på "your winter" och det passar ju bra om man kollar ut på vädret, snöar och har sig =p

imorgon är min sista dag på dagiset. och det svider, önskar att det var några veckor kvar. igår var även min mentor ove på besök i dagiset och det gick bra =) och så var vi och badade igår, förskolan. det var kul :D jag hade skit kul ;p bara att alla ungar klängde på en ;p

det har kommit skit mycket snö nu. fatta hur mycket snö det kommer att vara här på julafton! och dit längtar jag skit mycket, att få julklappar! och sen är det ju våran 2 årsdag och sen åker vi till teneriffa och är där över nyår. bättre kan det inte bli :) hihi

har faktiskt ingen aning om vad jag ska skriva om...kan skriva imån istället om hur det gick att avsluta praktiken =) hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0