äntligen

äntligen är man inne på internet med sin egna dator. fy fan vad bra..lånade pappas trådlösa dosa. men ska inte säga nånting till min syster för då har hon alltid den :p så nu har min dator för första gången fått uppleva internet ;)

ihelg var vi ju i avasaksa i en stuga vi hyrde. jag, jonatan, nina, mika och ninas halvbror. det var faktiskt jätte kul :) vi kom fram, satte på bastun och började supa :p

jag, jonatan och nina gick till pubben där nere och tog några drinkar :p vita ryssen är ju såå god :]  vi spelade pingis och hade skit kul ;p hihi sen slutade det med att jag däcka direkt vi kom till stugan igen ;p jag skulle natta jesse så somna jag tillslut dit ;)

jag ska lägga in bilder av det direkt jag får dom av nina ;p fina bilder :)

så kom vi hem på söndan, tog bara det lungt, for till crille och jessica och hälsa på på kvällen, beställde mat från leilani och kollade en film. men så somna jag :/ så hann inte se klart filmen. och efter det for vi hem.. tog ledigt idag för att jonatan skulle och göra passet så att allt är klart inför vår resa :)
och sen har jag bara chillat hela dan ;) kollat sex and the city och bara myst på ensam :p nu ska jag och jonatan kolla en bra film och myyyysa! ;p

btw, mamma fyller år idag :) grattiiiis mother.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0