besök

igår när jag kom hem från skolan var det bara att börja städa..jonatans bror och hans familj skulle komma :)

och sen tillslut kom dom och efter det for min familj till happis och sen tog vi en öl, bastade och sjöng singstar. det var kul :P

idag vakna jag vid 11 och jonatan var och jobbade. han jobbar till 3 och sen ska vi fara ut och visa runt och sen kanske fara till jockfall en sväng och titta ;p och sen kanske ta några öl ikväll :D

det är lov nu också och det är svin skönt!! ska kanske fara till luleå också med nina och så kanske jenny ska komma och hälsa på :) det skulle vara kul. tänk alla mina vänner har typ varit här och inte enns min bästa vän. jaadu ;p så hoppas hon kommer :)

nu ska jag fortsätta umgås här..christoffer kom också nu förbi en sväng :) hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0