:)

hej

skriver nu igen med min dator, och den är fantastisk tycker jag :p
idag är jag enormt glad. jag åt nyss en romantiskt middag med älskling..jag lagade maten medans han var och jobba. jag tänkte ifall vi ska ha en mysig dag eftersom mamma, pappa och anna har åkt till happis idag och ska stanna där tills söndag :p vad kul :) jag gjorde kyckling och ris och satte fram värmeljus osv. så när jonatan kom hem så överaskade han mig med rosor ;) åh min lilla hampii :p länge sen jag sa så :)

idag gjorde jag prov också i samhällskunskap och jag trodde ju att det skulle vara skit svårt. men så gick vi till datasalen och gjorde ett spel på datorn inom regeringen osv. det var kul :D och det gick bra ;p

har vart för första gången till tandläkaren också idag. FYFAN vad långt det var att gå :o och det var snöstorn också :p DET HAR SNÖAT IDAG OCH ÄR RIKTIGT VITT PÅ BACKEN :D kul ;p fick en chock när jag klev ut genom ytterdörren på morgonen :) heheh

här har ni en bild när jag är ute på min promenad till tandläkaren..

        snöigt? jo jag vet ;)

och här är lite bilder från förra helgen när vi var i aavasaksa ;p

Jesse :)      japp..det var det :) resten kommer upp på pixbox :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0